بسته امنیتی و اختصاصی

بسته امنیتی و اختصاصی چیست؟

بسته امنیتی و اختصاصی به مشاورین املاک این اطمینان خاطر را می دهد که از هر گونه دستیابی به اطلاعات توسط سایرین در امان هستند. حتی شرکت سازنده نرم افزار نمی تواند هیچگونه دسترسی به اطلاعات داشته باشد. در این بسته سفارش دهنده می تواند تغییراتی مختص به خود را سفارش دهد تا در نسخه ویندوزی یا تحت وب و موتور جستجو اعمال شود.

این بسته به یکی از دو شکل زیر ارائه می شود:

۱- نسخه ویندوزی، تحت وب و سایت اختصاصی

این بسته شامل نرم افزار املاک نسخه ویندوزی ، نسخه تحت وب و موتور جستجوی املاک ، نرم افزار صرفا با موتور جستجوی اختصاصی کاربر در ارتباط می باشد و هیچ گونه ارتباطی با سایتهای دیگر ندارد. به این صورت که به سفارش دهنده یک فایل نصبی setup اختصاصی از نرم افزار ارائه می شود. که فقط با سروری که سفارش دهنده مشخص می کند در ارتباط می باشد.


۲- نسخه تحت وب و موتور جستجو

این نسخه کلیه امکانات موجود در نسخه ویندوزی بجز صندوق مکانیزه و مدیریت قراردادها را دارا می باشد. کلیه اطلاعات بر روی سرور سفارش دهنده ذخیره می شود. ظاهر برنامه شبیه به نسخه ویندوزی خواهد بود.

امکانات سامانه املاک

ثبت انواع ملک

ثبت موارد فروش، پیش فروش، رهن، اجاره، معاوضه و مشارکت در ساخت با امکان اضافه کردن گزینه های اختیاری، عکس و فیلم. همچنین می توان موقعیت هر ملک را بر روی نقشه مشخص نمود.

جستجوی ملک

موارد ملکی ثبت شده بصورت سریع و پیشرفته جستجو می شوند. امکان جستجو بر روی نقشه نیز فراهم می باشد. با دادن نوع ملک، بازه قیمتی و یا هر مشخصه دیگری ملک مورد نظر شما به سرعت پیدا می شود.

ثبت تقاضا و جستجوی تقاضا

کاربر می تواند متقاضیان ملک را با در نظر گرفتن نوع تقاضا ثبت کرده و بر روی موارد ثبت شده جستجو نماید.

ارسال و دریافت پیامک

از داخل نرم افزار و در قسمتهای مختلف نظیر نتایج جستجوی ملک و تقاضا همچنین از دفتر تلفن امکان ارسال پیامک وجود دارد.

امکان ارسال پیامک گروهی به کلیه شماره های ثبت شده در برنامه وجود دارد.

انطباق هوشمند

امکان انطباق بین ملک و تقاضاها ، و تقاضا با املاک با ذکر درصد انطباق وجود دارد.

انطباق هوشمند

پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

مدیریت کاربران و سطح دسترسی

تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت جهت بالا بردن ضریب امنیت اطلاعات کاربرد خواهد داشت.

یادآوریها و رویدادها

بسیاری از کارهای شما با این افزونه بصورت خودکار انجام میشود. شما دیگر تمام برنامه های کاریتان را در زمان مشخص شده انجام می دهید. به مشتریانتان در زمان معین خدمات مورد نیاز را ارائه می دهید.

این افزونه میتواند در زمان و تاریخ معین یک قرار ملاقات و یا سررسید اجاره را با ارسال پیامک و یا ایمیل به فرد مورد نظر اطلاع دهد.

موعد چکها و یا تاریخ تولد اشخاص و بسیاری از رویدادها را به شما یادآوری می کند. این برنامه شامل یک تقویم کامل نیز می باشد.

تحت شبکه

این نرم افزار می تواند بر روی چندین کامپیوتر نصب شده و کلیه کاربران می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند. مدیر این امکان را دارد، تا سطح دسترسی هر کاربر را مشخص نماید. استفاده از تکنولوژی جدید در این برنامه باعث شده است، به محض تغییر یا اضافه کردن اطلاعات سریعا بر روی سایر سیستمها اعمال شود.

چاپ اطلاعات

امکان چاپ اطلاعات املاک و تقاضا ها با طرحهای مختلف، چاپ گزارشات صندوق مکانیزه و چاپ قراردادها

ارسال اطلاعات املاک به کانال تلگرام

پس از ثبت ملک می توان خلاصه ای از اطلاعات ملک را به کانال ارسال کرد.

مدیریت قراردادها

کلیه انواع قراردادهای ملکی شامل فروش، پیش فروش، رهن و اجاره در این بخش قابل ثبت می باشد. همچنین میتوان بر روی قراردادها بر اساس پارامترهای مختلف جستجو انجام داد. امکان پرینت قراردادها نیز وجود دارد.

همگام سازی

کاربر می تواند با انجام عملیات همگام سازی، اطلاعات خود را در نسخه تحت وب یا نسخه موبایل مشاهده کند.

دفتر تلفن

ثبت کلیه مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی، ثبت خودکار اطلاعات مالک و متقاضی در دفتر تلفن، امکان سفارشی سازی و اضافه کردن گزینه های مورد نیاز، جستجوی ساده و پیشرفته بر روی اطلاعات ثبت شده، امکان انجام گروه بندی های مختلف، دسترسی و ارتباط با سایر قسمتهای برنامه نظیر سامانه ارسال و دریافت پیامک، یادآوریها و رویدادها

تعریف اطلاعات پایه

تعریف بعضی از گزینه ها توسط خود کاربر صورت می گیرد، گزینه هایی از قبیل: محدوده، امکانات، کفپوش و …

صندوق مکانیزه

تعیین کمیسیون معاملات و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، ارائه گزارشهای مالیاتی ماهانه، فصلی و سالیانه، ثبت هزینه ها و درآمدها، گزارش سود و زیان، بدون نیاز به دانش حسابداری، مطابق با استاندارد های تعریف شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور.

بایگانی اطلاعات و بازگرداندن

امکان بایگانی موارد ملکی و سپس بازگرداندن به موارد موجود در برنامه فراهم شده است.

افزونه پذیری

نسخه ویندوزی بصورت افزونه پذیر می باشد. ساختار افزونه پذیری برنامه این امکان را به ما می دهد که افزونه های متعدد به برنامه اضافه نماییم. بدون اینکه نیاز باشد ساختار کل پروژه را تغییر دهیم. این امر توسعه برنامه را راحتتر و سریعتر می نماید.

تصاویری از محیط برنامه

امکانات موتور جستجوی املاک

۱-  ارتباط با نرم افزار: کلیه موارد ملکی و همچنین متقاضیان ملک در سایت نمایش داده می شوند. آدرس دقیق ملک و مشخصات مالک و متقاضی نشان داده نمی شود. این اطلاعات پس از انجام همگام سازی در سایت قرار می گیرند. هر گونه تغییر که در نرم افزار انجام شود در سایت نیز اعمال می شود.

۲- انجام جستجوی دقیق بر روی موارد ملکی و تقاضاهای ملکی

۳-  نمایش محدوده ملک بر روی نقشه و همچنین تصاویر ملک به بازدید کنندگان

۴-  امکان سپردن ملک و ثبت درخواست ملک توسط بازدید کنندگان سایت. فایلهایی که در سایت ثبت شده، پس از انجام ثبت توسط نرم افزار دریافت می شود.

۵-  امکان مشاهده آمار بازدید کنندگان سایت: بازدید های روزانه، ماهانه و کل بازدیدها، کاربران آنلاین، کلمات کلیدی که توسط کاربران جهت ورود به سایت در موتورهای جستجو تایپ شده و ….

۶- طراحی وب بصورت واکنش گرا ( رسپانسیو ) به اینصورت که در دستگاههای مختلف نظیر کامپیوتر، تبلت و موبایل سایت به صورت مطلوب نمایش داده می شود. یک وب‌سایت طراحی شده به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور،تصاویر انعطاف‌پذیر سازگار است.

۷- انجام بهینه سازی جهت شناسایی توسط موتورهای جستجو (  seo)

۸- ارسال پیام توسط کاربران به مدیر سایت و دریافت پیامها از طریق تلگرام

۹- انجام چت بصورت آنلاین با بازدیدکنندگان سایت

۱۰- سایت بصورت متن باز ارائه می شود، تا کاربر بتواند ظاهر آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهد. همچنین کاربر می تواند امکانات سایت خود را افزایش دهد.

۱۱- ایجاد وبلاگ ، انجمن، گالری تصاویر و اخبار، در صورت نیاز

امنیت اطلاعات

جهت امنیت از لایه های امنیتی متعددی استفاده شده که از هک سامانه جلوگیری کند.

هزینه و مدت زمان

۱- نسخه ویندوزی، تحت وب و موتور جستجو
۱۷ میلیون تومان – مدت تحویل ۴۵ روز کاری

۲- نسخه تحت وب و موتور جستجو
۱۰ میلیون تومان – مدت تحویل ۶۰ روز کاری

در صورتی که تغییرات جزئی بر روی سامانه صورت گیرد بدون هزینه خواهد بود.
چنانچه تغییرات عمده ای بر روی برنامه مدنظر باشد، به هزینه و زمان اضافه خواهد شد.
نحوه پرداخت: ۵۰ درصد در ابتدای شروع کار و مابقی پس از تحویل کامل
شش ماه اول پشتیبانی بصورت رایگان خواهد بود.

تاییدیه ها و مجوزها

Leave a Reply