درباره نرم افزار فایلینگ املاک پایش

راهکار ویژه مشاورین املاک ایران

سامانه هوشمند فایلینگ ایران املاک مبتنی بر یک استراتژی راهبردی است، که به مشاورین املاک کمک می کند، درآمد شان را از طریق معاملات بیشتر افزایش داده و از طرف دیگر با کاهش هزینه های دفتری، تبلیغاتی، پرسنلی به سود بیشتری دست یابند. استفاده اصولی از این سامانه می تواند، بین ۲۵ تا ۳۰ درصد درآمد مشاورین املاک را افزایش دهد. روش کاربرد اصولی برنامه در طی مدت کار با برنامه به کاربر آموزش داده خواهد شد.

در آینده با قابلیتهای فوق العاده ای که به سامانه هوشمند فایلینگ ایران املاک اضافه می شود، کسب و کار مشاورین املاک به گونه ای متفاوت در خواهد آمد. ما از همه ایده های نو که بتواند تحولی در این حوزه ایجاد نماید، استقبال می کنیم. و همچنان بر این باوریم که می توانیم با مشارکت و تشریک مساعی مشاورین املاک تاثیر گسترده ای در بازار املاک و مستغلات بگذاریم.

خط و مشی راز داری

در زمان استفاده از سامانه هوشمند فایلینگ ایران املاک، اطلاعات شما همواره محفوظ خواهد بود. اطلاعات ملکی شما بعد از عملیات همگام سازی در موتور جستجوی املاک، صرفا با نمایش مشخصات ملک و اطلاعات مشاور املاک و بدون فاش شدن مشخصات مالک و آدرس دقیق ملک، نمایش داده می شود. دسترسی به اطلاعات شما صرفا توسط خودتان با ارائه نام کاربری و کلمه عبور امکان پذیر می باشد. از حیث فنی سامانه با امنیت بالایی پیاده سازی شده است،  بطوری که سایر اشخاص نمی توانند به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.
افراد مختلف نگرانی‌های متفاوتی در ارتباط با اطلاعات خود دارند. هدف ما این است که در ارتباط با اطلاعاتی که ثبت می کنید، بصورت شفاف عمل کنیم تا شما بتوانید درباره نحوه استفاده از آنها انتخاب‌های معناداری داشته باشید. بر این اساس بطور مثال می توانید، انجام همگام سازی را غیر فعال و یا محدود کنید.
اطلاعاتی که شما در برنامه ثبت می کنید، به هیچ سازمان دولتی ارسال نمی گردد. همچنین این اطلاعات در اختیار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی قرار داده نخواهد شد، مگر با مجوز قضایی.

راهکار فروش ملک ویژه انبوه سازان و دست اندر کاران ساخت و ساز

سالانه تعداد زیادی واحد مسکونی یا تجاری ساخته می شود، که فروش سریع و به موقع این واحدها می تواند تاثیری شگرف بر روند توسعه شرکت سازنده بگذارد. در این راستا سامانه هوشمند فایلینگ ایران املاک با فراهم آوردن زیر ساختهای لازم در حوزه فناوری اطلاعات می تواند نقشی مهم در این زمینه ایفا کند. اینکه چگونه متقاضیان ملک را در سراسر کشور هدف قرار داده و بتوانیم، با کمترین هزینه با بررسی سلایق و در خواستهای آنها از طریق یک سیستم هوشمند ملک مورد نظرشان را معرفی کنیم، امری است که می تواند مورد توجه جدی قرار گیرد.
این سامانه صرفا ویژه مشاورین املاک نیست، بلکه ما از کلیه دست اندر کاران ساخت و ساز استقبال می کنیم. همچنین به دنبال نظرات و ایده های ارزشمندتان هستیم، تا بتوانیم روز به روز بر جذابیت و قدرتمندی این سامانه بیفزایم.

مالکیت مادی و معنوی

کلیه حقوق سامانه هوشمند فایلینگ ایران املاک برای شرکت توسعه فناوری اطلاعات مشکات محفوظ می باشد.
طرح سامانه هوشمند فایلینگ ایران املاک توسط این شرکت با شماره ۹۳۳۲۲۹ در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ برای اولین بار با حمایت دولتی پیاده سازی شده و به ثبت رسیده هر گونه همانند سازی یا مشابه سازی از آن پیگرد قضایی خواهد داشت.
ما از کلیه دوستانی که خواهان همکاری هستند، استقبال می کنیم.

توافقنامه و تعهدات

نرم افزار سامانه هوشمند فایلینگ بدون محدودیت زمانی و محدودیت در تعداد ثبت بصورت رایگان می باشد.
افزونه های رایگان شامل: ثبت ملک، جستجوی ملک، ثبت متقاضی، جستجوی متقاضی،
مدیریت کاربران، دفتر تلفن، انطباق سازی هوشمند، همگام سازی، به روز رسانی، صندوق مکانیزه
افزونه های رایگان به هیچ عنوان در آینده پولی نخواهند شد.
افزونه های غیر رایگان پس از خرید بصورت نامحدود قابل استفاده می باشد. تنها افزونه ارسال پیام نیاز به تمدید سالیانه دارد.
سایتهای اختصاصی سالیانه بوده و پس از اتمام مدت زمان نیاز به تمدید دارد.
در صورت خرید یک افزونه آن افزونه بر روی سایر کامپیوترهایی که با همان نام کاربری ثبت شده اند، فعال می باشد. افزونه تحت شبکه که جهت شبکه کردن چند سیستم می باشد از این قاعده مستثنا می باشد.
مبالغ متناسب با تورم سالیانه تغییر می کند.
پشتیبانی در تمام روزهای هفته بصورت اینترنتی، تلفنی و یا تلگرام صورت می پذیرد.